Autor Tema: No és un adéu, si no.... un fins aviat!!!!!  (Leído 2241 veces)

laikamolsa

• okupa total
  • *
  • Votos: +178/-270
  • DON'T LET ME DREAM....
    • Email
No és un adéu, si no.... un fins aviat!!!!!
« en: Mayo 28, 2011, 10:15:17 am »

/>El 23 de Maig de 2011 sobre les 16:30h la Laika, la meva Laika ens va deixar per sempre....; la seva vida es va apagar d'una manera ràpida i sense tenir temps per pensar ni reaccionar.
/>Estic trista, sense ganes, sense forces...., he tardat en dir-ho a les persones que se l'estimaven i apreciaven, ni jo mateixa em creia que la Laika mai més seria ja amb mi.
/>La sensació de buidor que m'envolta és immensa, ja no la podré tocar, parlar, veure.... ja no la podré mirar als ulls ni abraçar-la....
/>Aquell 7 de Setembre de 2001 una gossa de la protectora de Torredembarra em va captivar, enamorar.... escollir... per fer-me l'honor de cuidar-la, protegir-la i estimar-la.... i espero de tot cor haver estat a l'alçada i no haver-la defraudat. Dins del meu cor hi ha tristesa, decepció, nostàlgia..., però també hi ha gratitud i amor incondicional cap a un ser únic, sense malícia...., em va oferir el gran privilegi de conviure amb ella durant casi 10 anys, la Laika em va ensenyar a saber tenir un gos; Laika.... siguis on siguis esperem, perquè vindré a buscar-te i ja res ens podrà separar. Vas ser i seràs la primera gossa, vas ser i seràs la millor cosa que he fet i he tingut mai.... sempre t'estimaré, recordaré i honoraré..... gràcies per haver-me escollit i compartit amb mi 10 anys meravellosos....
/>
/>Els meus més sincers agraïments a:
/>La Helena i l'Enric de la clínica veterinària Tàrraco Veterinària...., per haver-me ensenyat que un gos també pateix ansietat i una mica de comportament cani.
/>A Josfre Sancho i el seu equip de veterinaries de la clínica veterinària Nova Veterinària..., per ser uns grans professionals però encara més ser unes grans persones..., humanes i compromeses amb els animals; a la Laika la van cuidar molt bé.
/>A la Susi i el David del club d'ensinistrament i agility de Bonastre...., per ajudar-me a tenir paciència amb la Laika i a saber-ne gaudir d'una manera diferent i per ensinistrar-la.
/>Al Javi i la Silvia de Can Fauna..., per acabar de ensinistrar-la, per donar-me lliçons sobre el “saber tenir gossos/as, per introduir-me dins del mon del treball i esportiu, per fer-me sentir orgullosa de la Laika.... una gossa abandonada i adoptada ja d'adulta, i que vam demostrar que poden ser perfectament recuperables amb dedicació, constància, paciència, devoció i amor.
/>A Bofarull Veterinars i al seu equip...., per volcar-se en els últims moments de vida de la Laika, per intentar salvar-la i per haver estat amb ella en l'últim moment...., jo no vaig poder, i em reconforta saber que la vaig deixar en bones mans, mans professionals i humanes.
/>
/>Agraïments a: la gent del parc de la ciutat (amics de “perreries”); també a la Josepa; a la Meritxell; a la Yolanda, a la Loli; a la Noe.... (segur que em deixo a més gent, però també va per ells): gràcies a tots per estimar i apreciar la Laika.
/>
/>I per últim, agraïments, molts agraïments a: la meva mare Isabel, el meu germà Òscar, la meva cunyada Sandra i el meu marit Jaime per tenir paciència i entendre que sense la Laika, no anava enlloc.
/>
/>                  Miami-Platja (Mont-Roig del Camp), 28 de Maig de 2011
/>
/>
Your doctor doesn't know nothing about Rock and Roll, kick his ass and tell him......
/>
/>.... DON'T LET ME DREAM...

Adiestramiento Tarragona-Yolanda

• Administrador/a
  • okupa total
  • Votos: +1500/-32
    • Adiestramiento canino Tarragona
    • Email
Re: No és un adéu, si no.... un fins aviat!!!!!
« Respuesta #1 en: Mayo 28, 2011, 12:05:48 pm »
Lo siento en el alma Gemma, me he quedao de piedra cuando lo he visto en el face      :'( :'(
/>
/> era una magífica perra y tubo la gran suerte de vivir contigo.
/>
/>Ánimo :-*
/>

Tomillo-Tris

• Sheriffa
  • okupa total
  • Votos: +232/-13
  • Tomillo-Tris
    • http://noeecoltomillo.spaces.live.com/default.aspx?_c01_blogpart=myspace&_c02_owner=1&_c=blogpart
« Respuesta #2 en: Mayo 30, 2011, 07:32:26 am »
ostias!!!
/>no tengo palabras...lo siento muxo...perder 1 perro es de lo mas duro q yo he vivido
/>todos hecharemos de menos a esa gruñona encantadora q gruñia a todos sus compis peludos.
/>animo!!!
Saludos,Tomillo i Tris.
/>Tomillo, tomillo, como te hecho de menos...:-(.
/>www.lineahurones.es
/>
/>Un país, una civilización se puede juzgar por la forma en que trata a sus animales.Mahatma Gandhi (1869-1948)

rime

• okupa total
  • *
  • Votos: +152/-84
    • Email
« Respuesta #3 en: Mayo 31, 2011, 07:08:06 pm »
ha sido un duro golpe, pero los perros son los q los dueños les enseñan, Laika era una gran perra, pq detras tenia una gran persona.
/>Aun
SOLO ASPIRO SER TAN BUENA PERSONA COMO MI PERRO CREE QUE SOY

rime

• okupa total
  • *
  • Votos: +152/-84
    • Email
« Respuesta #4 en: Mayo 31, 2011, 07:11:19 pm »
Aunque es duro q se vayan asi de rapido, sin poder reaccionar, sin hacerte a la idea es ley de vida. Por suerte guardaremos los buenos recuerdos. Yo ya no me acuerdo de las putadas q me llego a hacer, ahora para mi era el perro ideal, y lo mismo te pasara con Laika, pero tu tienes la suerte de q laika lo era. Suerte en tu nuevo camino Laika, algun dia nos veremos de nuevo todos juntos
SOLO ASPIRO SER TAN BUENA PERSONA COMO MI PERRO CREE QUE SOY

emm4 y dun4

• okupa total
  • *
  • Votos: +163/-62
  • Byron siempre te recordaré
« Respuesta #5 en: Junio 01, 2011, 11:33:20 am »
SIento mucho la perdida de Laika.
/>Mucho animo Gemma.

Poletes

• okupa total
  • *
  • Votos: +251/-4
« Respuesta #6 en: Junio 20, 2011, 12:25:21 pm »
Lo siento en el alma. Mucho ánimo.
Helena

laikamolsa

• okupa total
  • *
  • Votos: +178/-270
  • DON'T LET ME DREAM....
    • Email
« Respuesta #7 en: Junio 25, 2011, 11:24:47 am »
:)
Your doctor doesn't know nothing about Rock and Roll, kick his ass and tell him......
/>
/>.... DON'T LET ME DREAM...